Wist je dat je een hulpvraag rechtstreeks via Kindkans kunt indienen? Dat is handig als bijvoorbeeld Parnassys een storing heeft en het via die weg niet lukt.
Mocht je hier niet mee bekend zijn, dan zijn dit de stappen die je kunt volgen:
1. Log in op Kindkans
Mocht je tweefactorauthenticatie nog niet hebben ingeschakeld, kijk dan even naar deze bijlage over tweefactorauthenticatie.
2a. Voor het indienen van een hulpvraag voor een nieuwe leerling:
- Ga naar tab Hulpvragen
- Klik op toevoegen
- Voer naam in
- Klik op zoeken
- Dossier toevoegen
- Voer uw gegevens in
- Klik op opslaan
- Ga naar de tab Schoolgegevens
- Voeg nieuwe schoolgegevens toe
- Voer uw gegevens in
- Klik op opslaan
- Ga naar de tab Hulpvraag
- Klik op nieuwe hulpvraag toevoegen
- Voer uw gegevens in
- Klik op opslaan
2b. Voor het indienen van een hulpvraag voor een bestaande leerling:
- Ga naar de tab Hulpvragen
- Voer deel van leerlingnaam in bij zoekveld Naam
- Klik op zoeken
- Selecteer een oudere hulpvraag van de leerling
- Klik op nieuwe hulpvraag toevoegen
- Voer uw gegevens in
- Klik op opslaan
Hopelijk kom je er zo uit. Mocht het niet lukken, neem dan gerust contact met ons op!